Golden State Warriors vs Cleveland Cavaliers Full Game Highlights | 12.05.2018, NBA Season

共有
埋め込みコード

コメント数 • 1 338

  • MLG Highlights
    MLG Highlights  8 日 前 +40

    Thunder vs Nets Full Game Highlights:
    jpclips.net/video/4vn-JcWBB6g/ビデオ.html

  • ronie heruela
    ronie heruela 7 時間 前

    CAVS NEEDS STAMINA AND OUTSIDE SHOOTING SKILLS!!!!

  • Gaonha Moua
    Gaonha Moua 4 日 前

    Wowwwww I'm so suprised now the Cavaliers actually shoot threes.

  • JAM Fidae
    JAM Fidae 4 日 前

    Golden State shots (lousy cavs' commentators)
    Cavaliers shots (damn they get so hyped)
    Fucking bias!

  • Samid 30
    Samid 30 4 日 前

    4:47 "TAKE THAT STEPH CURRY" hahaha idk why its funny

  • ELECTRIC BLUE WOLF
    ELECTRIC BLUE WOLF 4 日 前

    *_I THOUGHT THEY LOST GO GS_*

  • Elijah Catacutan
    Elijah Catacutan 5 日 前

    1:20 fuck

  • Chris Breezy
    Chris Breezy 5 日 前

    All the casual NBA fans watched this video and were like, "damn is LeBron hurt or something? Why ain't he playin?" hahaha

  • Gtr Familya C
    Gtr Familya C 5 日 前

    better without dark shit green

  • C Durff
    C Durff 5 日 前

    Let's move the 3-point line back three feet, eliminate the side 3, and move the free throw line back a bit. Also cut the amount of franchises in half to 16, and obviously the draft would be two rounds, so 32 overall picks. Promise you that the NBA would be 1000 times better.

  • Gummi Tomm
    Gummi Tomm 6 日 前 +1

    I must admit that KD has worked extremely hard on two skills he has OVER Steph Curry and that is his height and freakishly long wingspan.
    It's Even longer than him and that's not normal. Only 0,0000000001% humans have that skill. Imagine how hard he has worked on those two skills. Unbelievable.
    But Steph is actually the best and it's obvious. He wins in all other skills and is the best player in history at making his teammates look good with the most important skill which is aim,
    because it gravitates defenders and makes his teammates get better stats and look good. That skill is even harder to train or find than tallness.
    That's why every player wants to play with extremely unselfish Steph instead of Lebron. To become an all-star and win rings.

  • jkl
    jkl 6 日 前

    Cavs trash team

  • DreizenMyne Francisco
    DreizenMyne Francisco 6 日 前

    Even with lebron man, EVEN WITH LEBRON cavs still down

  • 蔡均富
    蔡均富 6 日 前

    Sexton真的還滿強的

  • jade amo
    jade amo 6 日 前

    Whay cousins did not play?

  • zack salim
    zack salim 6 日 前

    the Cavs were too happy and celebrating that moment 4:52 then 3rd quarter comes... warriors: oops! guys stop choking lets play...

  • oh Saxi
    oh Saxi 6 日 前

    Was Lebron injured this game? They would have won with him

  • Adrian Jesmar Celis
    Adrian Jesmar Celis 6 日 前

    Ang swerte ni kuya ang juicy lahat sana all!

  • Justin Long
    Justin Long 6 日 前

    KD Always Breaking Cleveland Fans Hearts With Deep 3s Lmao!!

  • michael harris
    michael harris 6 日 前

    Steph > Kd

  • TSM_FaZe
    TSM_FaZe 6 日 前 +1

    Warriors fan 🔥

  • Sunny Tzude
    Sunny Tzude 6 日 前

    3:40 ...

    • Sunny Tzude
      Sunny Tzude 6 日 前

      They ruled it a 3 but his foot was on the line... welcome to Vegas

    • Sunny Tzude
      Sunny Tzude 6 日 前

      7:41 Durant defense

    • Sunny Tzude
      Sunny Tzude 6 日 前

      Ok hood 4:50

  • Nick Bon
    Nick Bon 6 日 前

    C.C is lost without LBJ

  • Mitt Obama
    Mitt Obama 6 日 前

    Suns still beating the rest of the League for the Top Mount Zion Prize. Hawks and Bulls in hot pursuit, followed lastly by Cavs.

  • Firenny Dariza
    Firenny Dariza 6 日 前

    Steph makes everyone enjoy to play, has no hesitate to move

  • Jordan Duff
    Jordan Duff 6 日 前

    4:30 he sliding

  • Broccoli Fan
    Broccoli Fan 6 日 前

    If Draymond left Warriors, they won't be able to secure champion title for years to come.

  • Down Hill
    Down Hill 6 日 前

    stephen curry playing like Lebron is still on the cavs roster lol. GSW officially buried the Cavs now that lebron is gone.

  • Random808
    Random808 6 日 前

    Nice channel.

  • Mehmet Çakı
    Mehmet Çakı 6 日 前

    Go Cedi!

  • Gavin Kandefer
    Gavin Kandefer 6 日 前

    Lebronchitis

  • WarLocked
    WarLocked 6 日 前

    Lol Steph was so fuckin lit up after KD hit that transition 3 😂😂😂

  • Maafa 1619
    Maafa 1619 6 日 前

    Ahhh Haaa!

  • Joseph Anistratov
    Joseph Anistratov 6 日 前

    Steph curry is the best point guard of all time! Imo he’s the best pure scorer of all time! To be the best at shooting the shot that gives you the most points consecutively means your the best scorer ever!

  • King LeeVee
    King LeeVee 6 日 前

    Lmao he said he knows Curry remembers those black jerseys 😂😂😂

  • sphinx diego
    sphinx diego 6 日 前

    Nice warriors congrats

  • M-Dub 13
    M-Dub 13 6 日 前

    4:26 Yikes!

  • Jeric Raveno
    Jeric Raveno 6 日 前

    reminder.. warriors.. giannis and the bucks missed you alot.. ready?? hahahah

  • Yoniss limo
    Yoniss limo 6 日 前

    4:26 damn

  • Glenson David Sta. Rosa
    Glenson David Sta. Rosa 6 日 前

    I wish curry have a good health this entire season. 🙏

  • Thomas Sanchez
    Thomas Sanchez 6 日 前

    Curry at 4:28 . MAN!!!!

  • Ryan Bishop
    Ryan Bishop 6 日 前

    Steph came back in, in the 4th and put the dagger in em 😂

  • 太蓮
    太蓮 6 日 前

    5:22😳🙌🙌

  • The Doodleman
    The Doodleman 6 日 前

    DeMarcus Cousins is really making easy money this season. If the Warriors get to the finals again this season it is not because of the effort from DeMarcus Cousins. Just sayin'

  • miguel torres
    miguel torres 6 日 前

    Sexton ballhog lol

  • Gee Tee
    Gee Tee 6 日 前

    NBA so boring now because everyone can shoot so well.

    • Down Hill
      Down Hill 6 日 前 +1

      then you should watch the 76ers and markelle fultz. Tell me how entertaining they are lol.

  • The PizzaBoy
    The PizzaBoy 6 日 前

    Wassup warriors haters waaaaassssuuuuuuuppppppppppppppppppp

  • doruk simsek
    doruk simsek 6 日 前

    Cousins going to be the only Allstar who has the ring without even fucking playing. Such a trash he is.

  • GTuser
    GTuser 6 日 前

    4 ANKLEBREAKERS IN 1 GAME!!! CAVS ARE SO NOOBBBBBB

  • GTuser
    GTuser 6 日 前

    4:27 AHAHAHAHA Sexton so dumb!!

  • Riko Hermansyah
    Riko Hermansyah 6 日 前

    WP cleve

  • jonel mendoza
    jonel mendoza 6 日 前

    Yes😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄 golden state warrior win again Stephen curry shot is easy shot in the game

  • Joel Breh
    Joel Breh 6 日 前

    LeBron watching this like dam if I was playing we would be up by 20 cuz I'd have 30

  • Armando Gibson
    Armando Gibson 6 日 前

    CAVS HAVING FLASHBACKS, FROM THAT KD 3 😂😂😂😭🤣

  • Benjamin Sargrad
    Benjamin Sargrad 6 日 前

    Hows those lakers doing against those lame ass spurs? cavs fanS? im to busy blubbleing well pleased as a continuously impressed as the happiest thunder blue true fan. Westbrook is god and not valued as the MVP that they actually finally got correct in 2017 for the first time... its like they don't want to know or choose to forget what his constant skill implies MOST VALUABLE...... that is MVP...

  • Gum Bug
    Gum Bug 7 日 前

    Hew da fook is that drunk commentator

  • Wowie Sta Maria
    Wowie Sta Maria 7 日 前

    That 3 points ability will diminished in time..😂😝

  • Benjamin Clark
    Benjamin Clark 7 日 前

    Colin got broke

  • Ranel Catajay
    Ranel Catajay 7 日 前

    The commentators obviously
    Teaming up on the cavs because of their reactions

  • Phillip Beckman
    Phillip Beckman 7 日 前

    Reggie Miller will always be my favorite three point shooter. Curry shoots threes as an art form. It's fun to watch Curry shoot those deep shots.

  • Austin Yipeo
    Austin Yipeo 7 日 前 +1

    7:30 KD counting how many more rings they’ll gain in the future🤣

  • De Su
    De Su 7 日 前

    4:53 Midorima......is that you?

  • Jansen Ravioli
    Jansen Ravioli 7 日 前

    damn how quickly did this game go from "CAVS COULD WIN THIS!" to....."Cavs lose by 24".......wow.

  • MrYukki Gt
    MrYukki Gt 7 日 前

    1:56 curry travels

  • decarlos carruth
    decarlos carruth 7 日 前

    The warriors always moving the screens to get open shots

  • Juwan Dunbar
    Juwan Dunbar 7 日 前

    curry had a better game than Lebron 42 vs spurs ya praising

  • TreyJay TV
    TreyJay TV 7 日 前

    This kind of game is when you let your lil brother stay in the game then we he gets full of himself you put him in check and Start blowing him out lol

  • Jeff Louzada
    Jeff Louzada 7 日 前

    Cavs fan went to watch GS play 😂

  • King James
    King James 7 日 前

    curry need to maintain 40+points just to win ?oh cmon fellas with that team ?!so many superstars.gsw trash

  • Jeff Louzada
    Jeff Louzada 7 日 前

    Where JR I missed him

  • valencia smith
    valencia smith 7 日 前

    Like for drose to win 6ix man this year💞

  • elijah benjamin
    elijah benjamin 7 日 前

    im sure every nba team gets so mad when curry just pulls up and makes every contested shot lol

  • iamjay
    iamjay 7 日 前

    meanwhile, jr smith is still looking for Lebron in the locker room, and asking the coaching staff if anyone has seen him.

  • Juwan Dunbar
    Juwan Dunbar 7 日 前

    kd or Larry bird who is the best small forward all time?? n curry going down as the best point guard all time n warrior's 5peating

  • Tinojay Wilson
    Tinojay Wilson 7 日 前 +2

    Curry made sexton touch earth lmao

  • Ayhan Caputlu
    Ayhan Caputlu 7 日 前

    6:11 Steph Curry screaming.:)

  • Tinojay Wilson
    Tinojay Wilson 7 日 前 +1

    Its not the same without lebron

  • Tobin Kinder
    Tobin Kinder 7 日 前

    Damn Curry is amazing

  • Jonathan Kuo
    Jonathan Kuo 7 日 前

    They tryna pep talk themselves now that KI and LBJ left. That's cute

  • Air Espenilla
    Air Espenilla 7 日 前

    Nance and Clark are like “damn we shoulda stayed in LA”.

  • EMONEY
    EMONEY 7 日 前 +1

    Tristan a sugarfoot

  • RYUK KORUSAKI
    RYUK KORUSAKI 7 日 前

    "Take that steph curry" is that a proper comment for a commentator? HAHA he's just a Curry hater you know! LOL

  • aaron berhane
    aaron berhane 7 日 前 +1

    4:27 No one is going to talk about the fact that Curry shook Sexton

  • youssef zinddine
    youssef zinddine 7 日 前

    are we jus gonna ignore how hard his neck was broken 00:36

  • aaron berhane
    aaron berhane 7 日 前 +1

    Sexton well remember this night where he got raped by Curry

  • Adrian Aguillon
    Adrian Aguillon 7 日 前

    7:31 - "I'm touching myself tonight"

  • Reign doctora
    Reign doctora 7 日 前

    Pano mo nasabe

  • JAMES Brown
    JAMES Brown 7 日 前

    What a relaxation feeling watching the Warriors without Draymond Green playing.

  • Brian 1k
    Brian 1k 7 日 前

    Sooooo no one peeped Curry made this dude fall? 4:27

  • UConnhuskyandrewnduati
    UConnhuskyandrewnduati 7 日 前

    1 Million views in 1 day!?!?!?!??!?!??!!

  • Etrigan Slaves
    Etrigan Slaves 7 日 前

    If Cleveland played at that 3 quarter level against other teams...

  • nowand beyond
    nowand beyond 7 日 前

    I'm sad for KD. None of his titles will ever mean anything until he leaves GS. People who know basketball will always think: "Ehh yes but..." Even 50 years from now.
    He will only remembered as the one who ruined what the NBA had the best to offer us (The thrill, the suspense) for 5 years at least.

  • Mannas Elonel
    Mannas Elonel 7 日 前

    Curry and 3 pointers are like blood relations

  • Joe Marshall
    Joe Marshall 7 日 前

    At 4:28 Steph curry fake out 3 on sexton was oh so disrespectful!

  • Ian Swinton
    Ian Swinton 7 日 前

    Geeman2019

  • Brian Smith
    Brian Smith 7 日 前

    Yeah, the Warriors won, but the fact that the Cavs.....THE CAVS, gave them this much trouble Is distressing -- I'm sure the Warriors will get back to form, but they won't breeze to the Finals like a lot of people said they would

    • Legarian Steele
      Legarian Steele 6 日 前

      it wasn't no match when you get beat by 24

  • Nolram Young
    Nolram Young 7 日 前

    No call on That last shot at the end of fist quarter by Clarkson??? Whats wrong with this refs this days?

  • Nate B3
    Nate B3 7 日 前

    If your a dude then like


    If your a girl leave a comment

  • Funny Ronny
    Funny Ronny 7 日 前

    thats tuff cavs fans (ik i spelled tough wrong i did that on purpose)

  • xSuperCoooolx
    xSuperCoooolx 7 日 前

    I swear the Cavs still a decent team even without LeBron. Can't wait to watch them play after they get Zion next year. -warriors fan